Heart of Fire

خرید بک لینک
جودی همینطور که داشت با بیوتی و شایلی قدم میزد گفت:_بچه ها به نظرتون مدیر مدرسه چه شکلی میتونه باشه؟بیوتی در حالی که یه آیینه ی دسته دار جیبی همراش بود و بهش نگاه می کرد:به نظر من باید به مد روز اهمیت بده و آرایش کنه و به موهاش برسهشایلی در حالی که بالا و پایین می پرید و لبخند مضحکی روی لباش بود:اوووووووووو!به نظر من باید عااااشق جشن و شیرینی باشه!(و یه شکلات هم از جیبش در آورد و خورد)جودی:هممممممممممممم..........................دیگه بستونه Heart of Fire...

ما را در سایت Heart of Fire دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: شنبه 25 دی 1395 ساعت: 16:36

خب.....من از رفتنم پشیمون شدم وللی فقط بخاطر سه نفر از بهترین دوستام که بدون خجالت میتونم بگم سحر و جودی و سورا هستن...من یه شخصیت جدیدساختم که تاحالا هیچکس نداشته و شبیه هیچکس نیست اگه. کسی بیاد بگه شخصیتت شبیه منه و این چیزا معلومه بیکاریست اسکل که دنبال بهانه است عکسش هم شاید نتونم بزارم چون با تبلت اومدم اسمش توآیلایته که هایلایت و استارلایت هم بهش میگن موهاش گلبهی رنگه و چشماش سبز آبیه گربه هم هست.

Heart of Fire...

ما را در سایت Heart of Fire دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 96 تاريخ: شنبه 25 دی 1395 ساعت: 16:36

بچه ها توآیلایت این شکلیه...چند وقته با پینت تول سای کار نکردم نقاشی باهاش از دستم در رفته....مخصوصا لباسا خخخخخخخخخ آخه ژستش از خودمه واسه همین بد شده راستی البته استارلایت هم صداش می زنن ولی اسمش توآیلایته!این اسمو تاحالا هیچکس نداشته و هیچکس هم این شکلی نبوده!البته اینجا قیافش بچگونه شده!اینم نقاشیایی که ازش تو کاغذ کشیدم اولیه اولین نقاشی ایه که ازش کشیدم موقعی که تاره ساخته بودمش بقیه هم به ترتیب دومی سومین!البته هیچکدوم رنگ شده نیستن! Heart of Fire...

ما را در سایت Heart of Fire دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: شنبه 25 دی 1395 ساعت: 16:36

بچه هااااا چرا اینقدر اذیت میکنین؟؟؟من دیروز شخصیتم توآیلایت رو گذاشتم و بعد رفتم وب سحرجون و بعد سحر گفته بود که یه دوست سونیکی جدید اومده اسمش شرون هست من رفتم وب شرون و حدس بزنین چی دیدم...یه پست که گفته بود:توآیلایت. ناری دوستت شخصیتشو از رو این عکس برداشته؟؟؟!!!تازه خود شرون هم شخصیتش مثل من موهاش گلبهیه!!!آخههه چرااااااا؟؟؟؟؟؟ اگه ادامه پیدا کنه.....

Heart of Fire...

ما را در سایت Heart of Fire دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: شنبه 25 دی 1395 ساعت: 16:36

بچه ها توآیلایت اینجوری خوشگلتره یا با موهای گلبهی؟؟اینجوری هم خیلی بهش میادا! به نظر خودم این بهتره چون قبلیه شبیه امی بود!راستی عکس دومی رو با تبلتم کشیدم خیلی وقت برد!و البته یه چیزی من فعلا یه مشکلی برام پیش اومده که نمیتونم با پینت تول سای کارکنم بخاطر همین فعلا با پینت معمولی میکشم.......خیلی هم خوبه!

http://s8.picofile.com/file/8275702834/_oh_my_by_jey.png

http://s8.picofile.com/file/8275702642/twilight_by_jey.jpg

Heart of Fire...

ما را در سایت Heart of Fire دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: شنبه 25 دی 1395 ساعت: 16:36

خو عاقو مو شخصیتمو تغییر دادوم!!!دیگه شبیه هانتی نیییی..........خوفه؟دو تای آخری رو با تبلتم کشیدم خیلی بد شد.....راستی فقلا مشکلم با پینت تول سای بر طرف شده ولی هنوز به سختی باهاش میکشم........نقاشیام خوب درنمیاد.....الباه رنگ اصلی موهاش این رنگیهاز این خوشم میاد یکم خوب تر شده با اینکه با برنامه نقاشی تبلتم کشیدم....البته نمیدونم چرا رنگا درست در نمیاد Heart of Fire...

ما را در سایت Heart of Fire دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: شنبه 25 دی 1395 ساعت: 16:36

سلام بچولا این حالت جدید توآیلایته که هر موقع حیوون خونگیش(یه اژدهای بنفش به اسم استارلایت)بهش قدرت میده این شکلی میشه راستی توآیلایت توی داستانم از فصل سه مسابقه دوستانه میاد به داستان راستی توآیلایت انگشتاش سیاهه گفتم بدونین کل مچ دستش نه فقط انگشتاش

http://s8.picofile.com/file/8276036450/twilight2_by_jey.jpg

Heart of Fire...

ما را در سایت Heart of Fire دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 43 تاريخ: شنبه 25 دی 1395 ساعت: 16:36

خوب سیلام بچولا!دیدم اسکارلت نقاشی هاش خییییییییییییلیییییییییی قشنگه منم میزارم!البته مال من فقط یدونش سونیکیه بقیش یه سری آدمک بامزه ان که اسمشون سانی کیدزه!اسمشاشون و طرحاشون همه از خودمن از هیچکی تقلید نشده و همرو دیروز کشیدم اگه دقت کنین دوتاش تاریخ داره.توجه:تماااااااام و تمام ژست ها و ........... کار خودم میباشد فقط شرمنده چون با تبلتم عکس گرفتم کیفیت بدهاولین نقاشی سانی کیدزم که تو مدرسه قبل از امتحان اجتماعی کشیدم(تقریبا هفته پیش)راستی همه ی عکسا برعکسن سیو کنین تا درست شنسانی کیدز ونوساین واقعا بی کیقیته شرمندهاینو از همشون بیشتر دوست دارم چون دومین سانی کیدزمه(اسمم تو نقاشی لو رفت....)این زیاد خوب نشده نمیدونم چراخخخخخخخخخخخخ اینواینو امروز کشیدم و دوستش می دالماین باحاله.......یه شاهزاده که داره کتاب میخونهاز این زیاد راضی نیستم........خوب نشدهاینم خیلی دوست دارمو آخری که توآیلایته و تقریبا دو هفته پیش توی مدرسه کشیدمش Heart of Fire...

ما را در سایت Heart of Fire دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: شنبه 25 دی 1395 ساعت: 16:36

............

Heart of Fire...

ما را در سایت Heart of Fire دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 56 تاريخ: شنبه 25 دی 1395 ساعت: 16:36

rtr

Heart of Fire...

ما را در سایت Heart of Fire دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: شنبه 25 دی 1395 ساعت: 16:36

صفحه بندی